Hvilke former for sexlegetøj skal man fremstille og sælge?

02 December 2019
Anders Lundtang Hansen

editorial

Det at sælge sexlegetøj er lidt en svær størrelse at blive klog på som handelsmand, for det er på en og samme tid noget, som alle mennesker har en holdning til, men det kan være svært at få noget brugbart ud af dem om, hvad de ønsker sig, selvom de fleste kan bruge sexlegetøj.

Den lette tilgang er selvfølgelig at have nok af det, som der sælger bedst, men samtidig er man også nødt til at have et bredt udvalg af sexlegetøj til det specifikke og generelle, men man kan også have for meget liggende og så videre…

Ingen sagde jo, det skulle være nemt.

Desuden er det jo også svært at lave reklame for sexlegetøj, for selvom der findes mange sobre producenter og sælgere af sexlegetøj, så er det specielt på nettet forbundet med spam og vira, når man ser den slags annoncer, hvorfor folk klikker hurtigt væk fra det eller aldrig kommer ind på de gode annoncer.

Og så har vi slet ikke nævnt, at der stadig er meget tabu belagt med at se på sexlegetøj, selvom det er en naturlig del af ens tilværelse, at man gerne vil opnå nydelse både alene og sammen med andre.

Tror man så også, at man da bare kan lave en rundspørge eller forhøre sig hos folk, hvad de kunne tænke sig af sexlegetøj, så klapper de enten i som en østers, underdriver eller slet ikke kender til udvalget af sexlegetøj.

Derfor ender problemet ofte med, at mange mennesker ikke ved, hvad de har brug for eller godt kunne tænke dig, fordi de ikke ved, hvad der findes, og de er ikke meget for at tale om sådan et personligt emne med ukendte mennesker, selvom de jo egentlig bare gerne vil dig det bedste for at fremme dit sexliv.

Før derfor dig selv den tjeneste at undersøge markedet nærmere og være ærlig, for på den måde kan man gøre udvalget af sexlegetøj mere interessant, målrettet og spændende.

 

More articles